Dzisiaj jest: Środa, 19 września 2018 Imieniny: Januarego, Konstancji, Leopolda

Cyber Oleśnica

OPIS PORADNI DOBRY START, KLIKNIJ

Białko, prebiotyki, L-⁠karnityna i omega-⁠3 na odchudzanie

Czytelnia > Dział: 

thumb_kobieta_koktajl_2.jpgPożywny środek dietetyczny, który wspomaga utratę nadmiernych kilogramów, powinien składać się z 3-⁠składnikowego białka, które buduje suchą masę ciała. Najlepiej, gdyby było ono uzupełnione o włókna prebiotyczne, L-⁠karnitynę i kwasy omega-⁠3, które poprawiają trawienie i redukcję tkanki tłuszczowej, a także ograniczają łaknienie.

Białko to podstawowy składnik budulcowy i regulacyjny naszego organizmu. Buduje mięśnie przeciwdziałając tym samym rozpadowi tkanek, a także wpływa na przyspieszenie przemiany materii. Jego niedobór w organizmie prowadzi więc do zaprzestania naprawy i odbudowy tkanek ciała. Skutkiem czego odczuwamy wzmożony głód, a także spowalnia się nasz metabolizm. Ilość białka w diecie wpływa na wydatek energetyczny organizmu i suchą masę ciała, nie zwiększa natomiast udziału tkanki tłuszczowej.

Prebiotyki to składniki naszego pożywienia, których naturalne źródło to głównie fasola, zboża, cebula czy czosnek. Włókna tych substancji są odporne na działanie enzymów trawiennych, dlatego nie są trawione ani w żołądku, ani w jelicie cienkim. Dopiero w jelicie grubym podlegają fermentacji. Wpływają na namnażanie się dobrej flory bakteryjnej i odpowiednią konsystencję stolca. Dzięki czemu poprawiają trawienie i wydalanie. W przemyśle spożywczym prebiotyki dodawane są do wielu produktów w celu obniżenia ich wartości kalorycznej.

L-⁠karnityna to organiczny związek chemiczny, który z aminokwasów syntetyzowany jest w wątrobie, nerkach i mózgu, a następnie magazynowany w mięśniach. Jej podstawową funkcją jest udział w transporcie kwasów tłuszczowych do mitochondriów, gdzie ulegają one przekształceniu na energię, która jest niezbędna do funkcjonowania komórek. L-⁠karnityna pomaga pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, ponieważ, jako źródło energii, wykorzystuje tłuszcz zapasowy.

Z kolei kwasy omega-⁠3 to nienasycone kwasy tłuszczowe, które korzystnie wpływają na układ nerwowy, sercowo-⁠naczyniowy i chronią przed rozwojem wielu chorób. Z racji tego, iż organizm ludzki nie jest w stanie wytworzyć ich sam, konieczne jest przyjmowanie ich wraz z pożywieniem (ryby, olej) i suplementami. Kwasy te mają wpływ na redukcję tkanki tłuszczowej, gdyż mogą zmniejszać łaknienie. Dzieje się tak, gdyż omega-⁠3 regulują poziom leptyny, a zadaniem tego hormonu jest informowanie mózgu o zasobach energetycznych organizmu.

W Polsce dostępny jest koktajl odchudzający Fit+ Feelgood, który powstał na bazie białek pochodzących z serwatki, mleka i soi, uzupełnionych m.in. o olej sojowy, lecytynę sojową, witaminy i mikroelementy. W wyniku tego uzyskano pożywny środek dietetyczny, który oprócz 3-⁠składnikowego białka, zawiera również włókna prebiotyczne, L-⁠karnitynę i kwasy omega-⁠3. Składniki te wspomagają odchudzanie, gdyż budują mięśnie, poprawiają trawienie, wydalanie i redukcję tkanki tłuszczowej, a także ograniczają łaknienie.

Mieszankę wyprodukowano w opakowaniu 430 g o smaku bitej śmietany, czekoladowo-⁠orzechowym, jagodowo-⁠jogurtowym, brzoskwiniowo-⁠morelowym i owoców czarnych borówek. Wartość odżywcza jednej porcji, czyli 43g produktu i 200 ml wody, to 695 kJ (165 kcal) energii, 15,7 g białka, 15,1 g węglowodanów, 5,1g błonnika, a także 3,5 g tłuszczów (w tym 0,6 g nasyconych i 0,8 g nienasyconych).

Najbardziej efektywne działanie można uzyskać stosując Fit+ Feelgood przez 2-⁠3 tygodnie jako całkowite zastępstwo posiłków, kiedy to dziennie powinniśmy spożywać jego 5 porcji po 43 g. Przygotowanie takiego koktajlu polega na rozpuszczeniu, w 200 ml letniej wody, 3 płaskich miarek produktu (43 g).

Natomiast w celu łagodnego i stopniowego zrzucenia wagi, należy zastąpić nim dwa posiłki w ciągu dnia. Jedną trzecią posiłków, można zatem przygotowywać samemu, według uznania. Należy przy tym pamiętać, aby w sumie nie zawierały one więcej niż 600 kcal tłuszczu. Pomiędzy posiłkami można również spożywać owoce. Wówczas 4 dość płaskie miarki produktu (54 g) rozpuszczamy w 300ml letniego mleka (1,5% zawartości tłuszczu) dokładnie mieszając w shakerze lub mikserze.

W obydwu wariantach rozmieszany napój należy pozostawić na 1 minutę, po tym czasie kilkukrotnie wstrząsnąć, a następnie wypić. Już po tygodniu regularnego stosowania mieszanki można zauważyć spadek masy ciała. W trakcie kuracji należy szczególnie pamiętać o piciu dodatkowo 2-⁠3 litrów płynów dziennie, w postaci wody lub niesłodzonej herbaty, a także o regularnej aktywności fizycznej. Ponadto, aby uniknąć efektu jo-⁠jo i utrzymać optymalną wagę przez jak najdłuższy okres czasu, producent zaleca stosowanie mieszanki w zastępstwie całego pożywienia przez jeden dzień w tygodniu lub w zastępstwie 4 posiłków raz w tygodniu.


Link do zakładki nt. produktu na stronie polskiego dystrybutora
http://www.apo-discounter.pl/tematy-zdrowiu-odchudzanie-fitfeelgood-c-685_1026.html


Nadawca: apo-⁠discounter.pl
Autor artykułu: Rafał Stachlewski
 

Pożywny środek dietetyczny na odchudzanie - Porady | Opinie ↓


Słowa kluczowe: 

↓ może to Cię też zainteresuje: 

KOMENTARZE / OPINIE

Dla mnie najlepszy środek dietetyczny na odchudzanie okazał się świeże warzywa , nabiał chude mięso i rowerek i nic więcej nie potrzebowałam w ciągu dwóch miesięcy schudłam 12 kg , najważniejsze to wysiłek fizyczny codziennie godzina i nie objadać się .
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba
Na odchudzanie dobra jest aktywność fizyczna chociażby stepper w domu albo ćwiczenia aerobowe przysiady pompki skłony i podobne i jak tak schudłam poprawiłam swoje ciało bez żadnych suplementów, do tego jedzenie wysoko białkowe mało tłuszczy węglowodanów i dużo warzyw i owoców i to mój przepis na ładną sylwetkę.Jak się nie ma pojęcia co jeść to zawsze można skorzystać z porad dietetyka. Alina
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba
Znacie może jakiś uniwersalny pożywny środek dietetyczny na odchudzanie? Smile Tak szukam po internecie i jest tego bardzo dużo i ciężko się zdecydować, może tu mi ktoś doradzi? Smile Mam 32 lata 168 cm wzrostu, moja waga to 75 kg, czyli lekka nadwaga ale te 5 kg chciałabym zrzucić więc może wystarczy mi jakiś domowy środek dietetyczny na odchudzanie ewentualnie suplementy? CO RADZICIE? Jeżdzę też na rolkach a i czasem na rowerze żeby nie było że siedzę tylko przed tv Wink myslicie, że sama L-⁠karnityna wystarczy?
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba
jak chcesz schudnąć tylko te 5 kilo i jeszcze piszesz że uprawiasz jakiś tam sport to ja bym się nie bawił w żadne suplementy na odchudzanie a jedynie ograniczyć spożycie węglowodanów, bo może właśnie za dużo węglowodanów spożywasz no chyba że tłuszczy ale jak wspomniałem 5 kilo to jest niewiele, poświęć codziennie godzinę więcej na rolki a efekty zobaczysz po 2 tygodniach Biggrin jak chcesz to napisz jak wygląda twój dzień pod względem jedzenia, ile jesz posiłków dziennie i o jakich godzinach no i ważne co jadasz na śniadanie, obiad, kolację i ewentualnie jeszcze co jesz o innych porach
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba
Postanowiłam się wziąć za siebie i chcę odwiedzić dietetyka. Próbowałam już różnych diet jak i diety wysoko białkowe i diety wysoko węglowodanowej ale ze średnimi efektami. Wcześniej się nie konsultowałam z żadnym dietetykiem i dlatego teraz szukam dobrego dietetyka w Oleśnicy kogo polecacie? Najlepiej od osób które schudły i są zadowolone z dietetyka. Będę wdzięczna za wszelkie porady. Magda, Oleśnica Spalice
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba
Spróbuj może poczytać o Akademia Zdrowego Żywienia to ponoć dobry dietetyk online we Wrocławiu. Sam nie korzystałem, ale kiedyś ćwiczyłem na siłowni i szukałem porad dietetyka i czytałem dobre opinie ale najlepiej sprawdź sama , ewentualnie dieta białkowa dukana o ile tej diety nie stosowałaś ludzie sobie ją chwalą bo rozumiem że chcesz się pozbyć trochę kilogramów, no ja ćwiczyłem na masę i pamiętaj że każdy organizm jest inny i nie ma takiej diety, która pasowałaby wszystkim.
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba
Dzięki ale online odpada bo chcę też zrobić odpowiednie badania zanim przystąpię do kolejnej diety a przez internet takich badań nie wykonam Wink Może być to dietetyk z Oleśnicy lub dietetyk z Wrocławia w sumie mi to obojętne bo podjechać do Wrocławia to nie jest problem. Zależy mi na tym aby to był dobry doświadczony dietetyk który pomoże a nie będzie eksperymentował na mnie.
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba