Dzisiaj jest: Czwartek, 27 czerwca 2019 Imieniny: Cypriana, Emanueli, Władysława

Cyber Oleśnica

OPIS PORADNI DOBRY START, KLIKNIJ

Wymarzona figura na lato

Czytelnia > Dział: 

Lato zbliża się wielkimi krokami. To ostatni dzwonek, aby zadbać o figurę i zrzucić zbędne kilogramy. Wystarczy odpowiedni plan treningowy i zbilansowana dieta, dzięki którym będziesz mogła w pełni cieszyć się wypoczynkiem.

Do wakacji pozostało kilka tygodni. Zawsze jest to czas, gdy na siłowniach rozpoczyna się zwiększony ruch, a w Internecie roi się od pytań dotyczących figury. Zarówno kobiety i jak mężczyźni marzą o perfekcyjnej sylwetce na lato. Chcemy, aby nasze ciała idealnie prezentowały się podczas wakacyjnego relaksu na plaży - budząca podziw sylwetka, płaski brzuch, efektowna klatka piersiowa i ramiona, niski poziom tłuszczu. Jak osiągnąć taki efekt?
 

Pij dużo wody

Proces efektywnego spalania kalorii wymaga odpowiedniej ilości wody, gdyż odwodnienie organizmu spowalnia spalanie tłuszczu. Pij zatem co najmniej 1,5 litra wody dzienne. Wystrzegaj się natomiast wszelkich słodkich napojów gazowanych i energetycznych na rzecz soków owocowych. Wybieraj te jednodniowe i pamiętaj, że one również są kaloryczne, więc spożywaj je z głową.
 

Nie zapominaj o śniadaniu

Wierz lub nie, ale śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Metabolizm podczas snu również jest uśpiony, dlatego potrzebuje solidnej dawki zdrowego pożywienia, aby się obudzić. Posiłek powinien być lekki, pożywny i bogaty w proteiny, dzięki czemu może zmniejszyć późniejsze dzienne spożywanie nawet o 200 kcal.

 

Jedz często, ale w małych ilościach i nie katuj się ostrą dietą

Wszystkie diety cud, które są w rzeczywistości głodówką, spowalniają metabolizm. Dlatego tak ważne jest, aby jeść często, ale za to mniejsze posiłki. Najlepszym sposobem na niepożądane kalorie są posiłki spożywane co 3-4 godziny. Nocne podjadanie jest surowo zabronione.

 

Używaj naturalnych produktów

Zasada ta dotyczy przede wszystkim warzyw, owoców, ziół i ma decydujące znaczenie dla ich jakości. Warto stosować produkty sezonowe, czyli dorastające i dojrzewające o określonej porze roku. Tak samo jest z suplementami diety. Powinniśmy stosować tylko te, które bazują na naturalnych składnikach, np. Alfa Aktiv. Produkt wykorzystując dobroczynne antyoksydanty tkwiące w wyciągach z aronii i czarnej porzeczki usprawnią gospodarkę tłuszczową organizmu oraz pomogą w likwidacji zakwasów po wyczerpujących treningach.

 

Trenuj z głową

Jak wiadomo niekwestionowanym przyjacielem organizmu jest ruch. Aktywność fizyczna odgrywa bardzo ważną rolę, ponieważ zmusza mięśnie do pracy. Tylko co wybrać? Możliwości jest wiele i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Niekoniecznie musimy katować się na siłowni. Pogoda sprzyja aktywności na świeżym powietrzu, możemy zatem pomyśleć o bieganiu lub jeździe na rowerze. Najważniejsze, aby wybrany sport sprawiał nam przyjemność, a nie był smutnym obowiązkiem.
Inf. prasowa
 

Jak zadbać o figurę na lato | Opinie ↓


Słowa kluczowe: 

↓ może to Cię też zainteresuje: 

KOMENTARZE / OPINIE

o zdrowie i wygląd zewnętrzny to trzeba dbać przez cały rok a nie tylko bo lato idzie i będzie trzeba zrzucić ubrania z siebie ,to podobnie jak z niektórymi facetami co na siłownie zapisują się w marcu i ćwiczą przez 3 miesiące żeby na lato dobrze wyglądać a te kilka miesięcy to stanowczo za mało Blum 3 trzeba prowadzić taki tryb życia żeby było zdrowo a nie tylko na sezon Biggrin ja dbam o figurę i mam figurę ładną ale też tie ograniczam się bardzo bo jak mam ochotę coś zjeść kalorycznego to zjem a spalę to czy to na rolkach czy to na rowerze i ja z tym problemów nie mam sport to zdrowie
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba
Czyli w skrócie żeby mieć dobrą figurę na lato to dieta przede wszystkim , pić dużo wody, chociaż ja jestem zwolenniczką picia soków niż samej wody. Trzeba jeść śniadanie to to wiem śniadanie to podstawa, Jeść 4 lub 5 posiłków dziennie w małych porcjach - staram się tak jeść chociaż nie zawsze wychodzi jak czasu nie ma Wink naturalne jedzenie, no też staram się jeść jak najmniej produktów ze sklepu ale zimą nie raz ciężko jest... i trening? no codziennie do pracy idę 2 km to myślę jest wystarczające ćwiczenie razem dziennie mam 4 km Wink
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba