Dzisiaj jest: Środa, 24 stycznia 2018 Imieniny: Felicji, Roberta, Sławy

Informacja na Cyber Oleśnica


| ARTYKUŁ  |  FIRMĘ   |  KONCERT   |  WYDARZENIE |




Adform wprowadza zintegrowaną platformę DMP dla wydawców i reklamodawców

Czytelnia | Artykuły > Dział: 


Rozwiązanie DMP jest całkowicie zintegrowane z innymi technologiami Adform, dzięki czemu stanowi jednolitą platformę do kompleksowego zarządzania reklamą cyfrową dla sprzedawców i kupujących reklamy typu display.

Zarówno wydawcy, jak i reklamodawcy mogą używać platformy DMP do gromadzenia szerokich zbiorów danych z licznych źródeł, włączając w to dane z własnych kampani, jak te pochodzące od zewnętrznych dostawców. Rozwiązanie dostarcza potężne narzędzia, dzięki którym można strukturyzować różnorodne zbiory danych w użytkowe i przejrzyste segmenty odbiorców. Co ważniejsze, platforma pozwala reklamodawcom wykorzystywać te dane w DSP Adform (demand side platform), gwarantując tym samym, że budżet reklamowy zostanie rozdysponowany według najlepszych założeń dla kampanii.

„Adform utrzymuje bezpośrednie relacje z największymi europejskimi wydawcami, które możemy wykorzystać do promocji marketingu opartego na danych. Dostarczając wydawcom narzędzia do monetyzowania wiedzy na temat ich użytkowników, pomagamy im znajdować nowe źródła przychodu. Jednocześnie reklamodawcy skorzystają z możliwości lepszego poznania swoich klientów i możliwości ich wyselekcjonowania. Oczywiście, idą za tym także korzyści dla konsumentów, którzy otrzymują lepiej skrojone i spersonalizowane przekazy od marek. Dzięki temu jest to sytuacja win-win dla wszystkich graczy na polu cyfrowego marketingu” – tłumaczy Martin Stockfleth Larsen, Dyrektor ds. Marketingu w Adform.

Platforma DMP Adform pomaga wydawcom gromadzić i analizować informacje o swojej widowni, dzięki czemu mogą ją lepiej poznać i dokonać odpowiedniej segmentacji. Bogatszy insight, dostępny dzięki DMP Adform, uzasadnia wykorzystanie formatów premium, jak również zapewnia czytelnikom lepszy kontakt z markami.

Agencje i reklamodawcy mogą wykorzystywać DMP do analizy atrybucji najważniejszych grup docelowych przy planowaniu i projektowaniu kampanii reklamowych, jak również za jej pomocą nabywać dane z zewnętrznych zródeł, aby lepiej zdefiniować swoją grupę docelową. Platforma DMP zbiera i analizuje dane w czasie rzeczywistym, więc marketerzy mogą optymalizować swoje kampanie na bieżąco i osiągać lepsze wyniki.

Więcej informacji na temat rozwiązania Adform znajduje się na stronie www.adform.com.

źródło: Agencja Informacyjna NEWSERIA


Reklama cyfrowa - reklamy typu display | Opinie ↓


Słowa kluczowe: 

↓ może to Cię też zainteresuje: 

KOMENTARZE / OPINIE

znacie firmę agencję reklamową z Oleśnicy lub okolic Wrocławia która ma w swojej ofercie tego typu reklamy display ?
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba


DODAJ KOMENTARZ / OPINIĘ LUB ZADAJ PYTANIE
Wpis - komentarz, opinia, pytanie
Portal CyberOlesnica.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść wpisów czytelników. Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami czytelników portalu za które odpowiada sam piszący. CyberOlesnica.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania wpisów, które zawierają wulgaryzmy, są niezgodne z prawem, obrażają osoby publiczne i prywatne, obrażają rasy, religie, zawierają reklamy, dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail.
CAPTCHA
Zabezpieczenie przed spamem
2 + 4 =
Rozwiąż to proste zadanie matematyczne i wpisz wynik