Dzisiaj jest: Środa, 28 czerwca 2017 Imieniny: Florentyny, Ligii, Leona

Informacja na Cyber Oleśnica


| ARTYKUŁ  |  FIRMĘ   |  KONCERT   |  WYDARZENIE |




Pilates z dzieckiem - ćwiczenia na płaski brzuch po porodzie

Czytelnia | Artykuły > Dział: 


pilates-cwiczenia-na-plaski-brzuch-po-porodzie.jpgPilates z dzieckiem – ćwiczenia na płaski brzuch po porodzie! | Powrót do formy po ciąży wcale nie musi oznaczać wielogodzinnych treningów na siłowni. Dzięki ćwiczeniom pilates wykonywanym z dzieckiem, każda mama może w prosty sposób zadbać o płaski brzuch. Przykładowy trening z maluchem w domowym zaciszu prezentuje ekspert marki „Mama i ja” - Agnieszka Bajer-Ciszewska, trenerka fitness i specjalista ds. żywienia.
 

Dlaczego pilates?

Pilates to idealna forma aktywności dla kobiet po porodzie, gdyż dzięki niej wzmacniane zostają mięśnie, które zostały osłabione w trakcie trwania ciąży. Chodzi tutaj głównie o mięśnie dna miednicy, kręgosłupa oraz brzucha - tłumaczy ekspert marki „Mama i ja” trenerka fitness i specjalista ds. żywienia - Agnieszka Bajer-Ciszewska. Co więcej, dzięki regularnym treningom skóra staje się jędrna, sylwetka wyprostowana, a ciało dużo bardziej elastyczne. Ćwiczenia pilates nie zabierają dużo czasu, a z uwagi na ich łatwość można wykonywać je razem z dzieckiem. Zanim jednak podejmiemy jakiekolwiek wysiłek fizyczny pamiętajmy, aby koniecznie skonsultować go z lekarzem – dodaje ekspert.

 

PILATAS NA PŁASKI BRZUCH

Trening należy powtarzać regularnie od 3 do 4 razy w tygodniu. W trakcie jego trwania pamiętajmy o odpowiednim nawodnieniu organizmu.  Idealnie sprawdzi się tutaj niskominalizowana woda dla mam i dzieci „Mama i ja”.

 

Ćwiczenie nr 1:
„Przysiad w wypadzie” – wykonujemy 12 powtórzeń na   każdą nogę.

Pozycja wyjściowa: Stań w wypadzie przytrzymując dziecko w pasie obiema rękami.

Ruch: Zejdź w dół (tak, jakbyś chciała uklęknąć) na wdechu, a następnie wróć do pozycji wyjściowej na wydechu. Pamiętaj o napięciu mięśni brzucha, utrzymaniu palców stóp w jednym kierunku oraz przedniego kolana w linii stopy.

 

Ćwiczenie nr 2
„Setka” – wykonujemy 50 powtórzeń na każdą rękę.

Pozycja wyjściowa: Połóż się na plecach, podnieś tułów i barki utrzymując stabilne mięsnie brzucha. Nogi unieś w pozycji „stołu” (zachowując kąt prosty między udem a podudziem). Jedną ręką przytrzymaj dziecko, drugą wyprostuj na wysokości bioder.

Ruch: Wyprostowanym ramieniem wykonuj ruchy do góry i na dół utrzymując stabilnie całe ciało. Maksymalnie napnij mięśnie brzucha. Po 5 pierwszych ruchach ramieniem wykonuj wdech, po 5 następnych wydech.

               

Ćwiczenie nr 3
„Rolowanie do połowy” -  wykonujemy 6 powtórzeń na każdą rękę.

Pozycja wyjściowa: Usiądź prosto z delikatnie ugiętymi nogami. Dziecko oprzyj na udach. Jedną rękę wysuń do przodu, drugą przytrzymuj dziecko.

Ruch: Podwiń miednicę, zroluj kręgosłup i w tej pozycji na wdechu zejdź do końca pośladków. Cały czas utrzymuj bardzo silne mięśnie brzucha. Wróć do pozycji wyjściowej na wydechu.

źródło: Agencja Informacyjna NEWSERIA


Pilates - ćwiczenia na płaski brzuch po porodzie | Opinie ↓


Słowa kluczowe: 

↓ może to Cię też zainteresuje: 

KOMENTARZE / OPINIE

Można się zapisać na pilates z dzieckiem w Oleśnicy to by było ciekawe doświadczenie takie ćwiczenia z maluchem. Monika.
w górę
Daj łapkę w górę, jeśli komentarz Ci się podoba


DODAJ KOMENTARZ / OPINIĘ LUB ZADAJ PYTANIE
Wpis - komentarz, opinia, pytanie
Portal CyberOlesnica.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść wpisów czytelników. Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami czytelników portalu za które odpowiada sam piszący. CyberOlesnica.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania wpisów, które zawierają wulgaryzmy, są niezgodne z prawem, obrażają osoby publiczne i prywatne, obrażają rasy, religie, zawierają reklamy, dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail.
CAPTCHA
Zabezpieczenie przed spamem
11 + 0 =
Rozwiąż to proste zadanie matematyczne i wpisz wynik